Vieni, norėdami pagerinti sau nuotaiką, leidžiasi į „kelionę” po prekybos centrą, tuo tarpu kitiems ši išvyka prilygsta didžiausiai kančiai. Tačiau, nori to ar nenori, maistas ir gėrimai yra būtina kiekvieno žmogaus egzistencinė sąlygą, tad prekybos centrai (ne tik įprasti, bet ir elektroniniai) lūžta ne tik nuo prekių, bet ir pirkėjų gausos.
Prekybos centruose siūlomas maistas ir gėrimai stebina įvairove – pradedant produktais iš vietinių ūkininkų daržų ir baigiant negirdėtų pavadinimų prekėmis iš egzotinių šalių. Kiekvienas produktas atranda savo pirkėją. Vieni, dažniausiai spaudžiami finansinio nepritekliaus, yra priversti rinktis žemesnės kokybės mažiau kainuojančias prekes ar „šaudyti” akcijas, per kurias galima išties gerokai sutaupyti. Aišku, pastarosios skatina pirkėjų sąmoningumą: reikia žinoti, kurie produktai bei koks jų kiekis realiai reikalingi, priešingu atveju pinigai gali būti iššvaistyti veltui. Kitai pirkėjų grupei svarbiausia, jog maistas ir gėrimai būtų kokybiški. Tiesa, „kokybės” sąvoką kiekvienas iš mūsų suprantame skirtingai: vieniems tai yra prekės ženklas, žinomas Lietuvoje ar tarptautiniu mastu, tuo tarpu kiti pirmenybę teikia ūkininkų ir kitai ekologiškai produkcijai.
Šiuo metu akivaizdi tendencija, jog žmonės, aplankę visus restoranus, kavines, greito maisto užkandines ir kitus „taškus”, vis aktyviau grįžta į savo namų virtuvę, kurioje garuoja mamos maistas. Prekybos centruose galima įsigyti ne tik pusfabrikačių žaibiškam pavalgymui po darbo dienos, bet ir visos reikiamos žaliavos pasirinkto produkto gamybai – pradedant įvairių rūšių mėsa ir sūriais bei baigiant daržovėmis ir egzotiškai prieskoniais.
Patogi naujovė, kai norimas maistas ir gėrimai, tarsi burtų lazdele mostelėjus, greitai atsiduria prie jūsų durų. Tai – dalies prekybos centrų siūloma galimybė apsipirkti internetu: tereikia susidėti norimas prekes į virtualų krepšelį, suvesti visus reikiamus duomenis, atlikti apmokėjimą ir…atlaisvinti vietą savo šaldytuve. Šis apsipirkimo metodas patogus daugeliui iš mūsų, pradedant jauna mama, negalinčia nei akimirkos palikti savo mažylio ir baigiant pagyvenusiu žmogumi, kuriam pirkinių krepšelio nešimas neretai yra fiziškai neįmanomas. Geriausia, jog internetinis prekybos centras – ne prabangi, tačiau dažnam įkandama paslauga: perkant už tam tikrą nurodytą sumą, pristatymas yra nemokamas, negana to, siūlomos išties patrauklios kainos ir netgi dovanos pirkėjams.