akvariumas

 

Prieš pasirenkant tinkamą akvariumo priežiūrą reiktų paanalizuoti stiklo ir akrilinių akvariumų skirtumus, kurie mano patirties nuomone įtakoja aptarnavimo-priežiūros kokybės dažnį, kainos ir gaunamo malonumo santykį.

Akriliniai akvariumai turi retesnę priežiūrą nei stiklo akvariumai. Pavyzdžiui, 120 litrų akrilinių akvariumų priežiūra yra 3 – 4 kartus retesnė, nei pagamintų iš stiklo. Individualių, pagal užsakymą akrilo akvariumo matmenų 350 – 400 litrų, net 8 – 12 kartų priežiūra retesnė. Todėl per 12 – 24 mėnesius jų kaina atsiperka ir mes mėgaujamės turėdami išskirtinių dizainų ir formų, saugų, gamykloje pagamintą kokybišką akrilo akvariumą su saugumo garantija ir retesne priežiūra lyginant su stiklu.

Galime patys pasirūpinti savo akvariumu, juk gamintojas pateikia surinkimo instrukciją su naudingais priežiūros patarimais, suteikia 12 – 24 mėn. rezervuarui garantiją, konsultuoja mus. Taip pat galime patikėti aptarnavimo priežiūrą atlikti profesionalams, tikriems savo srities specialistams, kurie puikiai išmano savo darbą ir sutaupo mūsų brangų laiką bei pinigus, už kuriuos mes galime ilgiau džiaugtis akvariumo teikiamais malonumais. Renkantis aptarnavimo priežiūrą iš akvariumistikos šakos specialistų geriausiai ir su garantija atlieka gamintojo paslaugų tiekėjas. Kodėl taip yra? Na pirmiausiai, paslaugų tiekėjas turi kvalifikuotus meistrus ir technikus, kurie yra profesionaliai paruošti šiam darbui.

Dažnai atsitinka, kai mes emociškai keičiame paslaugų tiekėjus, tikėdamiesi, taip sutaupyti pinigų, tačiau nepagalvojame apie pasekmes, nes garantijas ir kokybės veiksnius paliekame mūsų taupyklėse.

Tada nusiviliame prastais bet pigiais ,,specialistais“, kurie netik nekokybiškai išvalo akvariumą, bet ir sugeba jį negrįžtamai sugadinti (subraižytos akvariumo sienelės, neveikianti įranga, nugaišusios žuvys, koralai, augalai). Koks sekantis žingsnis? Taip, sugrįžtame pas akvariumo tiekėją prašydami ,,Help“ pagalbos.

Galima padaryti išvadas ir teigti, kad svarbu patikėti akvariumo aptarnavimą – priežiūrą tik tikriems savo srities profesionalams ir su darbų garantija. Juk, neleisime remontuoti savo naujo ar apynaujo automobilio garažiuko žmonėms, tikriausiai ieškosime patikimų serviso dirbtuvių, dar geriau gamintojo dirbtuvių.

Akvariumo gamintojas ar oficialus jo tiekėjai suteikia aptarnavimo-priežiūros darbams, įrangai garantijas, kad mes jaustumės saugūs ir patenkinti, nemokamai atveža visą reikiamą įrangą, žuvis, pašarus, o klientams išreiškus nepasitenkinimą pasiūlo kompensuoti, grąžina pinigus. Ar galime gauti iš „garažiuko“ žmonių garantijas?

Daugiau apie ,,Išmanūs akriliniai akvariumai, dydžiai, forma ir dizainas‘‘, skaitykite kitame straipsnyje…

Parengė: Vidas Gudavičius 2019.08.01.